No día de onte a ministra de fomento e a conselleira de política territorial estiveron na cidade de Vigo presentando os novos trens que van sustituir o vello convoi que durante tantos anos fixo o traxecto con Barcelona, coñecido coma tren Estrella de Galicia. No acto tamén se anunciou a modernización das liñas rexionais, coa incorporación de novos trens eléctricos na liña Vigo-Ourense-Monforte e novos trens diesel nas liñas Coruña-Santiago-Vigo e Santiago-Ourense.
Representantes da plataforma "Salvar o Tren" aproveitaron o evento para manifestarse públicamente. Este colectivo xurde dun movemento veciñal preocupado pola supresión dun número importante de estacións de ferrocaril debido a futura entrada en servicio da nova liña de alta velocidade entre Coruña e Vigo. O argumento esgrimido non é outro que a defensa do chamado tren de proximidade e a necesidade de por en marcha un sistema de cercanías evitando que os vellos trazados queden en desuso.
Unha das manifestantes pretendeu facer chegar un documento escrito á ministra de fomento pero non foi posible. Posteriormente Magdlena Álvarez desacreditou ante os medios os obxectivos da plataforma argumentando que o servizo que se reclama non é compatible con modelo ferroviario que se está implantando. O que non aclarou a ministra foi o modelo de trasporte públco que defende o seu departamento, pois a supresión de paradas nun número importante de vilas e parroquias vai ser moi evidente.
Representantes da plataforma "Salvar o Tren" aproveitaron o evento para manifestarse públicamente. Este colectivo xurde dun movemento veciñal preocupado pola supresión dun número importante de estacións de ferrocaril debido a futura entrada en servicio da nova liña de alta velocidade entre Coruña e Vigo. O argumento esgrimido non é outro que a defensa do chamado tren de proximidade e a necesidade de por en marcha un sistema de cercanías evitando que os vellos trazados queden en desuso.
Unha das manifestantes pretendeu facer chegar un documento escrito á ministra de fomento pero non foi posible. Posteriormente Magdlena Álvarez desacreditou ante os medios os obxectivos da plataforma argumentando que o servizo que se reclama non é compatible con modelo ferroviario que se está implantando. O que non aclarou a ministra foi o modelo de trasporte públco que defende o seu departamento, pois a supresión de paradas nun número importante de vilas e parroquias vai ser moi evidente.
FONTE: La Voz de Galicia, varias noticias a 12 de Xaneiro de 2009.
0 comentarios:
Publicar un comentario