En Galicia temos un grave problema de retencións nos accesos ás cidades e ós polígonos industriais, en parte porque as estradas están a resultar insuficientes (deficientes nalgúns casos), en parte pola inexistencia dun transporte público en condicións que permita reducir o uso do vehículo privado.
Toda oferta determina a súa demanda, esta última ademáis garda relación directa coa renta do individuo. A medida que a economía foi medrando, o foi facendo o parque móvil do mesmo xeito que se invertiron grandes esforzos en trazar novas estradas e autovías.
Neste senso chegou o momento de pensar ben cada vez que nos plantexemos ampiar as nosas estradas. Se é por unha cuestión de perigosidade, vía rápida do Morrazo, ou se é porque lle estamos a dar a espalda o ferrocarril, caso da ampliación de Rande.
A demanda de viaxes en vehículo privado non se vai a reducir por ampliar a oferta de estradas, máis ben todo o contrario. E, polo tanto, se non existe unha potenciación dos modos de transporte alternativos, seguiremos co problema dos embotellamentos e da polución nas cidades durante o resto das nosas vidas.
O exemplo de Burdeos, unha cidade latina.
0 comentarios:
Publicar un comentario