Alguén debería explicarlle os políticos de Vigo (e a moitos dos seus habitantes) que a futura lei que regulará o área metropolitana se fai precisamente para mancomunar servizos que se consideran de interese conxunto.
Dito doutro xeito. O mecanismo legal polo que a cidade olívica poderá por fin presumir de ser capital de algo, gañando competencias e incrementando a súa participación nos fondos do estado; non lle pode sair gratis se da relación entre a cidade e o resto dos concellos integrantes falamos.
Efectivamente, un servizo tan relacionado coa dinámica metropolitana coma é o transporte público e a súa promoción creando e subvencionando un billete intermodal; non ten sentido que non conte coa participación financeira daquel municipio que se erixe coma lider dese espazo metropolitano.
O plan de transporte metropolitano da Xunta de Galicia ten previsto que a cofinanciación do billete, grazas a cal os trasbordos lle sairán gratis o usuario, sexa dun 20% para os concellos, asumindo a propia Xunta o restante 80%. Dende o concello de Vigo din que a colaboración cos urbanos de VITRASA xa resulta dabondo e que non pretenden financiar ningún servizo que non beneficie directamente ós seus cidadáns.
Unha cidade se pode beneficiar moito dun sistema de transporte público eficiente, tanto coma os residentes de fora da mesma. Se imos a enfrontar tan gratuítamente os intereses da propia cidade dos que poidan ter as vilas, será mellor que no Porriño e Mos (municipios con grande actividade laboral externa) replantexemos se queremos seguir adiante coa lei do área metropolitana. Ou estamos todos dentro, ou todos fora. Nada de medias tintas. Urxe unha reacción dos alcaldes.
Dito doutro xeito. O mecanismo legal polo que a cidade olívica poderá por fin presumir de ser capital de algo, gañando competencias e incrementando a súa participación nos fondos do estado; non lle pode sair gratis se da relación entre a cidade e o resto dos concellos integrantes falamos.
Efectivamente, un servizo tan relacionado coa dinámica metropolitana coma é o transporte público e a súa promoción creando e subvencionando un billete intermodal; non ten sentido que non conte coa participación financeira daquel municipio que se erixe coma lider dese espazo metropolitano.
O plan de transporte metropolitano da Xunta de Galicia ten previsto que a cofinanciación do billete, grazas a cal os trasbordos lle sairán gratis o usuario, sexa dun 20% para os concellos, asumindo a propia Xunta o restante 80%. Dende o concello de Vigo din que a colaboración cos urbanos de VITRASA xa resulta dabondo e que non pretenden financiar ningún servizo que non beneficie directamente ós seus cidadáns.
Unha cidade se pode beneficiar moito dun sistema de transporte público eficiente, tanto coma os residentes de fora da mesma. Se imos a enfrontar tan gratuítamente os intereses da propia cidade dos que poidan ter as vilas, será mellor que no Porriño e Mos (municipios con grande actividade laboral externa) replantexemos se queremos seguir adiante coa lei do área metropolitana. Ou estamos todos dentro, ou todos fora. Nada de medias tintas. Urxe unha reacción dos alcaldes.
0 comentarios:
Publicar un comentario