Comezan as eleccións municipais 2011 no Porriño

Comezou o show. Esta madrugada xa se podían ver grupetos participando na tradicional pegada de carteis, cada cual ó seu estilo. Por fin chegou a campaña das eleccións municipais 2011 no Porriño.

Cos do PP ben organizados, copando cada esquina pero con pequenos efectivos, case pasando desapercibidos, nunha especie de vietcom electoral. Eles teñen a chave e sábeno, millor deixarse ver de menos a máis.

Os do BNG ben agrupados, con ese aire estirado que tan ben manexan, comandados e co reollo posto nos gatos pardos. Sabedores da proba de fogo á que se presentan desta volta. Nin un erro, nin un sorriso mal dado. Pola súa banda, os do PSOE, máis naturais, con esa pose obreira, sabedores do seu papel bisagra, nada que ocultar, nada que finxir.

A quen non vin foi ós do PODES, espero pasarme por algún mitin e ver a pinta que teñen. Verberemos. Volven as eleccións municipais, volve o grelo cun dos seus temas favoritos e con dúas semanas por diante.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

PSOE bisagra? Ya... Claro. Venga hombre. Vaya mierda de comentario. Hay que ser mas serios al publicar.

louriÑa on dijo...

Con esa falta de argumentación y ese tono, no creo que puedas dar consejos de seriedad.

Es un artículo breve que busca la ironía y la provocación. No todo tiene que ser serio y riguroso. Veo que ha dado resultado.

...

Evidentemente que el PSOE es bisagra, vamos, lo es por definición. Si el PP no obtiene mayoría absoluta, el alcalde no será Raúl sin los votos de Iván.

¡Manda truco!

Anónimo dijo...

Es difícil pensar que se hable de seriedad cuando partes de un argumento subjetivo, que es pensar que el BNG sacará mas votos que el PSOE. Uno puede tener sus preferencias, pero no se debe dar como una realidad un resultado que es mas una valoración que un hecho objetivo. Esperemos resultados antes de opinar.

louriÑa on dijo...

La seriedad no va reñida con la subjetividad..., en cambio si que va reñida con determinadas expresiones descalificatorias.

Por otro lado, si somos objetivos y atendemos a los resultados electorales de campañas municipales precedentes, parece poco probable que el PSOE rebase en votos al BNG. Estaríamos hablando de un vuelco muy grande; y ojo, digo poco probable que no imposible.

Anónimo dijo...

Hablando de mítines, quiero decir como porriñes que me siento avergonzado del mitin del pp, con el sr feijo a la cabeza, va a tener este domingo en el pabellón de los deportes, interrumpiendo y manipulando un campeonato de España de baloncesto, un acontecimiento de primera magnitud para porriño. Para mi es una broma de mal gusto de nuestro alcalde que dejará a porriño a los ojos de toda España a la altura del betún.